I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, August 12, 2008

Award.


Oh saya telah di tag oleh Ratna & marinahunny.. Terima kasih sebab bagiks saya award neh..isk..

Rules dia camnih:-


“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN ”

It has been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees

K lay ucapan verangan maks :

time kasih..time kasih..diatas anugerah berprestij neh pada maks...mak tak sangka mak menangs ya u olls..ooh sungguh terharu..menitis air hidung maks neh...apa2pun neh semua atas sokongan padu peminat2 fanatiks mak jugak neh..tq so much..u know who u are..hisk...mak berjanji akan terus mencantikkskan rupa paras diri maks..eh blog mak..dan jugak terus praktis melunakkan sora maks eh meneruskan bait2 penulisan yg menusuk kalbu, meruntun jiwa & mencengkam perasaan u olls peminat2 fanatik maks..auuw... mak tak koser nak ucap apa dah..lidah mak kelu..sekelu-kelunya..i luv u olls..mak chow dulu nyah..auuww...(sambil berlari gediks2 turun dr pentas)

nyeh..nyeh..nyeh..ada sesapa yg menyampah gilos baca ucapan verangan saya tu tak? ahaks..belasah jer la labu..

so seterusnya saya nak tag saper aaa...oh..saya anugerahkan award neh pada mereka2 dibawah neh dengan ucapan saya suka baca blog u olls dan teruskan berkarya tak kira di mana anda berada hiks :

viruspadu
izyan - cousin saya
Ayu
Sydde
Zira

3 comments:

global penny stock said...

well its nice to know that you have great hits here.

PerantauSepi1306 said...

muehehehehe.. sangat kan soh aku ne berangan tulis ucapan.. hehehehe tq, tq anyway.. aku pun ske baca blog ko ni.. penuh emosi dan stori mori gittew...

viruspadu said...

thenquisssssssss
maknanya tq hiks

wahhhhh hebat verangan tu

Google