I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, August 19, 2008

Haris aka mr bean

Haris neh kan mmg kelakar tau.kengkadang aksi2 dia sejibik aksi2 mr bean hahahaha.. cuba korang tgk video neh..cam mr bean kan suka interprem belakang2 hahahha


2 comments:

nasazfrog... said...

alalalala,,, pandainyer dia nyanyi.... siap berjoget lagik tuh... yang si abg dok kacau jer si kakak,,, ha tu tak tgk dek wani nyanyi n joget lagik,,, hihihihi :)

.:nayzi.norman:. said...

wahahahahhaha...video ini berjaya membuat saye gelak terbahak2..kakakakaka..klaka la haris ni! taktaw lak die klaka..hihi..da besar2 da diorang..jihah lak mmg dari kecik pun suke joget..best best!

Google