I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, August 14, 2008

Selamat Tinggal Jam ku

4 comments:

ratna said...

awak..mmg kalau barang kita, kita cam bebenor kan.. baca la yassin..mintak petunjuk dr ALLAH agar barang tu dikembalikan semula..

.:nayzi.norman:. said...

erk..ciannye kak intan..sabar ek?? klu nak sembang2 ker, helo helo jer ye. izyan ade je nyorok kat ym tuu.. :p

marinahunny said...

kak ed..

saya prnh alami perkara yg sama..dimana org tu mmg x ngaku walhal kita siap tau lg tnda2 yg ada pd brg kita yg ilang tu kan...tp nk wat cmne, kalu btul dia amik biar Tuhan balas lah..

Makcu ina said...

Sian nye akak, tetiba ina teringat peristiwa ni pernah berlaku time dulu alai nak kawin, my sedara dkt ni pon ader ke-sengal-an nye pon. Kenapa ye? kadang2 manusia mcm ni, nak mintak aja la kan. Orang2 mcm ni akan bertindak flawless, mcm kita plak salah tuduh menuduh. huhuhuh... takpe akak sabar ok, semua nye ader hikmah, baik atau buruk, semuanye terpulang pada niat =) moga anak2 akak.. membesar dengan penuh ihsan sudah kira bagus kan? ... baik buat bodoh ajer... =) huhuhu*... hati pon kurang sakit ... =p

Google