I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, August 14, 2008

Koleksi Handbag saya

Saya tgh sedih so layan lah yer..saya nak letak semua2 koleksi dlm entry hari neh..mana tau tetiba kot2 hilang tetiba lak nanti hiks.. hari neh saya tak dak mood nak bekerja..saya masih demam..badan saya panas..hidung saya sok sek sok sek & kekadang tersumbat dek kesejukan air-cond opis saya, mata saya merah..tekak saya sakit..kdg2 diselang seli dengan batuk2 berkahak..ohh..tapi saya x leh mkn ubat sebab kalau saya makan saya gone...ngantuk gilos...dan saya tak kuasa nak rehat kat umah disebabkan pompuan tu ada kat umah saya sekarang uwaaa...tension..gilos.. Sib baik malam neh hubby balik..miss u sooo much laling..

so u olls layan la koleksi hbag saya yg tak seberapa ni yek..

Hbag pemberian hubby sempena bonus dia taun 2007 hiks..i like.. tetiba satu hari tu, dia ajak saya lunch date kat marche pas dah makan2 dia bawak saya singgah butik guess..pas tu dia suruh saya pilih mana yg berkenan hiks..so saya pilih yg paling murah & praktikal sajor la..hiks..belah dalam ..Neh saya beli kat US, kat Butik Guess, Tanger Outlet, Lancaster (summer 2006)
XOXO - saya beli kat ROSS, willow Grove Mall... kain velvet..saya cuma pakai sekali sekala sajork..sayang takut berabuk hiks..Jenama apa ntah..tak femes pun jenama dia....tapi saya beli sebab saya suka design dia..saya beli kat Takashimaya, Singapore.. sebenarnya memula saya berkenan yg kulit betul design sejibik cam neh..sekali tgk harga SGD200+..tak kuasa mak nak belinyah..pas tu tetiba amoi sales girl tu cakap ada design yg sama, brand yg sama tapi bukan dr kulit.. harga murah sajork..SGD60.. so lepas dia tunjuk terus saya belasah la hahahaha
Neh pulak saya beli kat gedung Mustafa, Singapore..hiks.. saya punya yg purple tu yer u olls.. saya beli souvenir utk mak, mentua etc..so harus la ada satu utk saya jugak kan hiks.. kain dr silk..sangat2 jarang guna..may be kalau gi dinner kalau bersesuaian ngan baju elok la pakai kot.
Neh hubby belanja..saya beli kat vinci..murah sajork..RM60 hinggit kot...
belah dalam..
Sling bag..saya beli kat ROSS, willow Grove Mall masa gi US tempohari. XOXO - usd14.99 sajork..
Apasal saya beli beg neh pun saya tak paham..pasal la neh saya tak baper berkenan la pulak hiks.. saya cuma pakai masa pi training kat Oracle Msia ari tu lepas balik dr US sebab dia muat letak telekung hiks.. lepas tu saya tak pakai2 dah..hiks..yg neh pun saya beli masa kat US ari tu, kat ROSS, willow Grove Mall.
Neh pulak beg yg saya suka pakai...hiks..nampak tak yg colour oren yg saya kelek kedepan tu hiks (sebenarnya dia bagpack)...sebenarnya colour pink merah2 sikit..apasal jadiks oren ntah..jenama FOSSIL..saya beli kat Tanger Outlet, Lancaster jugak.. material dia cam kain jeans gitu tapi lembut.
Lastly..hiks pehal lak letak gambo purse lak neh kan hiks..satu2nya purse saya.. Attiene Aigner saya beli kat US jugak...USD7 sajork... sebenarnya semalam..danisha yg suka tarik2 segala kad dlm purse saya neh kuar telah tarik sekali plastik tempat letak IC kat dlm tu..memang lah ada koyak sikit sebelim neh..lum sempat saya jahit..danisha dah rabakkan semua huhuhu..so since kitaorgnyer 7th anniversary tak lama lagi dah hiks..saya ingat nak mintak purse guess ker bonia ker dr hubby hiks..amacam u olls...lalalalalala.. tapi sebenarnya saya sayang purse neh..kecik tapi byk compartment..

1 comment:

ratna said...

kena jaga elok2 kat koleksi h/bag ni. saya tak leh nak buat koleksi sbb tak der tempat nak letak nanti..

Google