I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, August 21, 2008

Esok saya coti..

lalalalala tak sabar neh nak abis kejer ari ni.. esok saya dah cuti2.. pagi2 lagiks saya akan berangkat ker JB satu family sekali ngan parents in law saya.. nanti sampai sana hubby dah book kan hotel utk PIL.. kami anak beranak lak gi desaru.. najihah dah excited semacam bila saya cakap kita tido hotel hahaha bagi dia tido hotel tu gi cuti2 mesia la tu hahahaha... tapi satu barang pun saya tak pack lagiks..hiks... malam neh la buat semua tu hahaha... kalau sempat saya update la apa2 thru blackberry saya yer u olls... daaa...

3 comments:

Kopi Suam said...

selamat bercuti...and selamat pi JB

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Edrina..

S'lmt b'cuti .. enjoy yr holiday and update stori mori nanti yek..

Zu Ismail said...

wooo..best gi jb ...shopping baju kat angsana..huhuhuhuhu

Google