I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, August 06, 2008

Bil Tepon maxis ku

Bil saya bulan neh cecah RM1021.86 huhuhu..line saya sudah kena bar yer u olls..so harap maklum.. Maafkan saya kalau ada yg sms saya tak reply sebab sudah kena bar lorr...

Ni sumer pasat saya pegi us itu hari la u olls..roaming mahal gilak okes.. saya call hubby paling lama 6 minit pun caj dia RM54.60. Sib baik leh claim.

So sementara duit claim masuk saya bior jer la line saya tu kena bar yer u olls.. tak koser mak nak pi bayar guna duit mak dulu nyah.. harus la saya setel akhir bulan nanti bila claim ku itu sudah masuk yerk..hiks..

5 comments:

Ayu Mohamad said...

adehhhhhhh mahalnyaaa Ed hehe kaya le maxis hehehe

takpaa tunggu le claim masuk dulu yach

marinahunny said...

uwahhh...manyak nye billl..ribu riban seh..

viruspadu said...

uish

mahal tu kak

takpelah tunggu claim baru bayo :p

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Sian bill maxis tinggi...

menarik cite di blog nie

Saya harap tak kisahkan kalau link add nie ke blog saya

Enal@nannie

oli said...

mak oii...mahalnya...seribu lebih...bil telefon 3 tahun saya...

Google