I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, November 23, 2008

Gmail dah ada theme

U olls.. saya baru perasan..kalau sesaper yg ada guna gmail la kan.. dah ada theme.. saya dah tukar theme gmail saya.. amacam comei tak? ekeke.. cara nak tukar tu kan..biler login..pilih setting kat belah atas kanan tu.. pas tu pilih la theme maner yg berkenan..senang yo..


6 comments:

gee ryder said...

o yeke.bgs! leh tkr2..thanx 4 d info

PerantauSepi1306 said...

muehehehehe aku masih yahoo lagilah ed ;p

ada gmail tapi malas nak bukak leh ke camtu

gee ryder said...

akak kena tag

rynn2506 said...

hai....salam kenal kak....
suka baca kisah suka duka akak ni...
singgah la ke blog sy kalo rajin k..
take care...

ghimau said...

oo ye ke? tak perasan la pulak.. thanks for the info

Shopping Cabin said...

hi! shoppingcabin dah update! this time around it's nice, cute, simple and colourful! have a look!

Google