I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, September 23, 2008

Solat versi danisha



Danisha sekarang kalau nampak saya atau sesapa nak solat..mulut dia mula la bising.."lat..lat..lat" solat la tu maknanya.. pas tu kalau kiter tanya camana solat? Memang lawak giler tau u olls.. pasal tak der saper ajar.. dia siap angkat tangan macam tgh takbir tu sambil sebut "Allahuakbar" tapi bunyi pelat lah.. "Awwa..uuuuuu...baak" nyaring lak tu suara dia kakaka.. kami tiap kali suruh tiap kali tu ketawa terbahak2..pasal lawak giler..

Masalahnya la neh susah nak amik gambo atau video dia pasal bila dia nampak kiter pegang kamera kalau kita suh dia buat, dia buat dek jerk tau...geram tul.. so neh saya sempat rakam sikit dia sebut Allahuakbar tapi masa neh dia tak buat gaya2 angkat takbir tu semua.. malas aa tu..

Yg saya heran tu tak der sapa ajar hahaha... mesti dia tgk kami2 neh solat kan tu yg dia ikut :-)

3 comments:

DYLA said...

kak mmg lawak la.. cute je dia nyebut tue..

Ayu said...

hahaha lawak le ank ko hahaha

ghimau said...

uiks .. huhuhu ikut mazhab mana ni :P

Google