I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, September 15, 2008

mi amigas

Sajer nak share kat sini.. terjumpa balik geng2 saya masa MRSM dulu (88-92) kat Kem Terendak, Melaka.. cilok gambar dorang dr facebook.. seronot rasanya dapat contact dorang semua balik lalalalala.. oh ya geng saya dulu sgt glamer di maktab.. glamer pasal apa tau ada la... nanti2 saya citer.. dan kami dikenali sbg JAWS ekekekeke..

walaupun kami neh tergolong budak2 yg sgt nakal (siap kena kantoi & kena ketuk ketampi dlm bilik pengetua, kena rotan kat tangan etc kakakaka) tapi kami semua sgt disukai guru2 sebab kami neh sgt aktif dlm sport & result kami cun2 belaka ekekekeke...

Nina & Hubby (sgt cun & menjadi idaman bebudak lelaki)Emalin & Famili (Top scorer.. selalu dapat no.1 , masa form 4 pasal dia genius sgt kan so dia pindah mrsm utk budak cerdik pandai - mrsm taiping ekeke) - oh ya emalin sorang jerk bukan jaws kat sini yer u olls..sebab jaws ditubuhkan masa kitaorg form 4 masa tu dia dah kena pindah taiping lorr..malinda aka achique (geng 4x400M saya peringkat negeri melaka - jgn tak tau anak dah 4 minah neh tapi tatp maintain cun lagiks vogue gitu) & julia (paling kelakar gilak.. suka karaoke minah neh ekekeke , saya ngan julia dulu paling kurus sampai dorang cakap..edrina & julia like pokok kelapa.. org kata org kurus neh byk cacing betul ker?)Ima (geng kami yg jadiks ahli lembaga disiplin pelajar - ldp yg menjadi lembaga perosak disiplin ekekeke) & hubby Sumie & famili (anggota jaws paling aggresif , juga ahli ldp yg menjadi lembaga perosak disiplin ekekeke.. , genius.. study gitu2 jerk tapi result tatap mantap)
wah mana lagiks..jaws yg lelain neh.. shuhaila, deli girl, malinda saleh, dokken, donutt, nong & noya..waa rindu kat korang larr...

4 comments:

DYLA said...

oh akak, kwn2 lama yer.. mesti sonok ingat dolu2 nyer citer

Ayu Mohamad said...

Ed,
ade ke nama Jamilah kat mrsm ko tuh? aku rasa si Milah mcm kat situ tapi aku mcm ala-ala lupo le plak heheheheh ade lg sorang kawan aku nih dia kawan sekolah rendah but aku terlupa nama nya keke muka nya sampai la ni aku ingat hehehehe

Kopi Suam said...

Ed ko mrsm terendak...mesti kau kenal Mohd Irwan Hussein..mana dia sekarang yek...dia classmate aku masa sekolah rendah dulu....

PerantauSepi1306 said...

oittsss.. beshnye nostalgia ngan member lama yek... ;D

Google