I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, August 12, 2009

sudah pakai..ewah..


hak hak poyo jerk.. ari tu saya cakap kat hubby tak mau pakai la kasut baru ni.. nak wat kasut raya.. hubby kater pakai jer la kan ker tu beli utk kasut kejer.. tapi konon ingat boleh tahan la nafsu ai ni kan.. nak simpan raya la konon.. sekalik semalam saya dah pakai keh keh.. mu mmg poyo edrina... keh kehsila abaikan ibu jari ku yg panjang itu yak.. bendera jopun tgh berkibar.. tak leh potong maa keh keh.. malas nak simpan2 kuku yg dah dipotong so tunggu lah biler bendera jopun dah turun nanti baru kasik potong zass..

4 comments:

viruspadu said...

kalau saya [un sama jer

pantang dah beli

konfem takleh tunggu2 dah hahahaha

gee ryder said...

nk raya sok beli lg kak, ape susah hehe...
simpan2 nti kecik jadi kasut tu muahaha

Mrs.FHM said...

alaa mana boleh tahan kan kak ed...
raya nanti bli lain laaa kekekeke... bli dekat2 nak raya tauuu nanti tak tahan lagi gi pakai pulak....

Ina said...

Dear Intan,

Tak per la, bukan hari tu beli 2 pasang ke? Kalo tak pun beli je yang lain untuk raya... lama lagi tu... kita ni kena la 'menolong menjana ekonomi' kan? kan? hehehe

Google