I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, August 18, 2009

Business Class United Airline

boleh titun dengan lenanya.. saya curik2 amik gambo org sebelah depan keh keh..

saya ngan muka sembab & lembab hu hu

Airbus neh 2 tingkat...saya dapat dok kat tingkat atas.. boleh nampak pilot dlm cockpit.

screen agak besar..so puas hati la jugak tgk citer.. tapi MAS nyer pilihan citer lagiks best2 lah..

tgh syok layan citer boleh dia reboot.. haiiyoo...hampagas..tul

tekan2 jerk nak baring ker.. nak berlunjur ker etc..

tempat letak kaki..

Kat tepi2 ni pun ada compartment tempat letak2 barang..

tapi saya rasa , MAS nyer business class mesti lagiks best.. MAS nyer pramugari lawa2.. United Airline ni semua tua2.. saya rasa cam dapat layanan dr nurse2 kat spital jerk biler dorang serve saya etc keh keh.. serious.. semua dah kedut seribu okes! Makan pulak sgt tak best coz saya request muslim dish, dia bagi saya makanan org2 india yg vegeterian gitu huk huk.. tak shedap..

Kalau kat MAS siap ada sate lagiks kan.. kelass....

1 comment:

A.H.A.D said...

best gile kak business class ni...jauh panggang dr economy air asia kan hehe...

Google