I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, August 10, 2009

celoteh hari ini..

Huhuhu.. saya sedih neh.. on d way dtg opis tadi, betul2 after simpang altantuya tu, saya telah terlanggar seekor kera/monyet/beruk.. tak tau la mana satu saya tak reti nak bezakan..yg penting dlm kategori tu la..

saya tak der la bawak laju tadi, biasa2 ajer...lagipun banyak keter & lori.. lagipun tadi saya kuar umah awal, jadi saya bawak slow drive jerk la sambil layan lagu kat sinar.fm.. entah camana kera tu tetiba melintas depan saya.. saya tergumam tapi sempat brek sikit tapi tak leh brek terus coz keter ada belakang mau dia hentam saya pulok.. belah bertentangan pun ada keter so mmg saya tak dapat buat apa.. terpaksa langgar jugok.. argh sedih sedih.. aku pembunuh hu hu hu... saya agak2 usia dia dlm remaja kot pasal tak kecit & tak besar.. adeh siannya kat mak pak/ famili dia huhu... sori kera, saya tak sengaja.. dah sampai ajal kau huhu.. adeh sedihnya..

Sampai opis check2 keter, tgk keter tak der apa2.. may be sebab dia kecit jerk kan .. hmm

Oh tetiba saya nak jiwang2 sikit yak.. saya nak ucap sesuatu utk hubby..

"Terima Kasih sebab menyayangi intan selalu, terima kasih atas kasih sayang yg semakin erat & bertambah hari ke hari, bulan ke bulan, tahun ke tahun, terima kasih kerana memilih intan sebagai isteri & pasangan hidup.. sesungguhnya intan adalah seorg perempuan & isteri yg sangat2 bertuah dikurniakan sorang suami yg begitu menyayangi isteri & menghargai isteri sepenuh hati.. Suami yg setia & bertanggungjawab pada isteri & anak2.. Sesungguhnya intan bahagia bersuami kan awak!! Intan sayang awak jugak selamanya!! Semoga jodoh kiter berkekalan hingga Akhirat.. Amiin.."

4 comments:

isya said...

romantika..hehe
kalo isya pun sedih, walaupun binatang..huh rs mcm pembunuh je..hehe

Jazimin said...

akak,
tido malam tadi ada mimpi tak kera tu datang tanya akak,naper laaa akak langgar dia?

uikkkk,romantissssnya madah akak...ehehehe....

viruspadu said...

adoi kak, kalau akak tak langgar mungkin akak yang kena langgar kan sebab brake mengejut

takpe kak jangan kenang sangat benda dah nak jadik kan

pehhhhhhhh tak sangka akak ni puitis sungguh la, romantis loba2 gitu

cayalah kak

DYLA said...

kak, jgn kan kera. dyla langgar burung pun rase bersalah.. takpe la kak, bukan niat kite nak langgar dia.

amboi kak, romantik la akak ni.

Google