I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, August 03, 2009

Ada berani??

Sesungguhnya saya sayang kejer saya sekarang.. saya sukaa kejer saya.. saya happy dengan kejer saya... hari2 bersemangat nak datang kejer ekekke.. tak tahu apasal tapi saya rasa happy dengan kejer saya sekarang.. may be sebab saya dapat bos yg best, colleague yg best & saya minat dengan apa yg saya buat sekarang... saya betul2 enjoy... ini bidang saya & saya betul2 pakar dlm bidang ini.. tu yg buat saya enjoy & happy.. banyak benda2 baru yg saya belajar dlm bidang saya ini.. saya suka.. sukak sukak sukak lalalalallala

Sebenarnya kan saya nak citer kat u olls.. selama sebulan ni, colleague saya yg lain semua kejer start kul 7 pagi sampai kul 5 petang..saya sorang2 jerk yg start kejer kul 12 tghari sampai kul 9 malam... so selalunya by 7pm semua dah balik.. maka tinggal lah saya sorang2 kat opis neh..

Opis saya ni dlm resort & biler malam gelap... masa mula2 dulu, kecut jugak saya.. yer lah.. biler semua org dah balik.. saya sorang2..seketul saya jerk dok dlm opis neh..masa neh la pulak tupai2 yg ada berlari2an atas bumbung opis saya ni.. memula dulu mmg berdiri2 bulu roma saya.. tapi saya kuatkan semangat... pas tu biler nak balik.. since saya org last.. saya kena tutup semua lampu.. gelap gulita okes.. kunci pintu dr luar pas tu sorang2 turun bawak gi kat keter.. see berani tak saya? U ols ada berani?? Sila clap clap pada diri saya...

Alhamdulillah sekarang saya dah tak rasa apa2.. ku tegar..ewah.. cam lagu rossa la pulak ekekeke... eh apa makna tegar ek? ah..belasah sajork..

3 comments:

Masviona said...

wahhhh mmg giler kentang lah edrina...hiksss

tp baguslah sbb kita dah suke ngan keje kita so kita wat kerja pun ikhlas n sonok gitu kan rasa takut pun dah hilang entah kemana...rasa syok keje mengatasi segala...best²


~jemputler dtg besday party avin damia ahad nih

viruspadu said...

akak hebat ok

kalau saya tu, hari ketakutan hihihihih

Cik Sar said...

waa..berani tu..clap..clap..

Google