I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, August 06, 2009

Kisah Danisha lagi

Saya kan hari sabtu kejer sejak sebulan ni kan.. tapi kejer dr rumah lah..so saya tak nak anak2 kacau, saya akan dok dlm bilik study hubby kunci pintu.. Danisha ni pantang la kalau tak leh tak nampak saya.. bertalu2 dia ketuk pintu bilik tu cam nak pecah jerk .. siap jerit2..mama bukak..mama bukak.. saya wat bo layan jerk.. sekali dia dah penat kot..dia senyap.. tetiba saya dengar.."assamekum..assamekum..." hak hak.. cute giler.. terbahak2 saya kat dlm bilik tu..keh keh.. pandai kau amik hati mama kan danisha..

1 comment:

viruspadu said...

pandai betul dia curi hati mama dia

budak2 memang cenggitu kan kak, kadang2 nak marah pun tak jadi, ada jer benda lawak yang dorang buat hahahaha

Google