I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, December 08, 2008

Birthday Present

Yippie yeay.. saya dapat digital camcorder samsung lalalalalala.. kecik sajork... sebesar genggaman tgn saya :-). Lepas neh banyak lah video ragam anak2 saya rakam hiks.. leh simpan utk kenang2an dan jugak utk tatapan hubby yg jauh di JB :-). Tq laling :-). I lap u soo much.. huhuhu petang neh hubby nak balik JB semula dah.

Leh gak diterbalikkan utk amik gambo sendiri..

5 comments:

Alyda Ali said...

wah mcm menarik je..akak beli brapa ye & kat mana...sy tgh nak cari quo. ni tuk ofis.

P.E.M.A.N.T.A.U said...

wow canggihnya....kena simpan duit le mcm ni nak beli sebijik mcm ni.

gee ryder said...

bestnye hadiah tu

Alyda Ali said...

Happy belated bday..sory lmbat wish...
akak camcoder akak ni guna apa ye tape ke hard disk...aduii la diorg kt ofis ni request suh cari yg pakai hard disk la....

PerantauSepi1306 said...

epi besday ed... semoga diberkatiNya selalu... cantikny ehadiah pezen dia yee...hehehe

Google