I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, September 11, 2009

Menu semalam

Semalam saya masak sambal tumis udang petai.. mmm yummy..sayur campur ngan ikan bilis...dan ayam goreng....

Hari ni pulak saya masak sup ayam & sardin masak serai..

Hari2 saya berbuka sorang2 kat pantry... makan dengan penuh nikmat walaupun sorang2 huhu..ini bekalan saya.... pas makan solat cepat2..sambung kejer balik.

sori lah buat u olls terliur2 ngan entri ini.. sajer la kot2 dapat kasik idea kat u olls nak masak apa.. penat oo nak pikir hari2 nak masak apa.. tapi saya rasa lah kan.. saya dah terror masak lah.. bukan apa u olls.. sebab masak dibulan poser kan kiter tak leh rasa2 ni.. semua main campak2.. tapi serius wa cakap lu..takat ni saya masak tak der rasa senget2.. kira jumlah garam ker gula ker asam jawa ker semua tepat..ngam2 soi..ewah.. sila clap2 pada diri sendiri.. hak hak...

tak der lah..saya tak der la terror masak..tu semua ayat2 memuji diri sendiri so sila abaikan hak hak.. mmg tak leh diterima pakai sebab sendiri masak sendiri yg puji.. hehe..

1 comment:

langsuir said...

terus aku lapar ni...

Google