I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, September 13, 2009

Checklist Hari Raya

1. Baju Kebaya Najihah & Danisha - settle
2. Baju Melayu Hubby - settle
3. Baju Melayu Haris - settle
4. Baju raya saya & tudung raya - settle
5. Duit Raya - Belum settle - hari ni hubby nak pi tukar
6. Sampul duit raya - settle (company hubby kasik banyak giler)
7. Baju2 / hadiah utk dibawa pulang buat mama & papa & anak2 sedara ku dikelate - settle
8. Thule - tempat letak barang2 atas livina - settle , sudah dibeli & dipasang semalam..yesza..
9. Kuih raya? Nan ado keh keh.. rasanya saya gi beli kerepek2 jer la.. kat meru tu banyak kerepek2 yg sedap2.. atau pun saya nak buat sendiri jerk kuih yg senang2 cam biskut cornflake etc.. kalau org datang umah, saya masak la mee hun ker, mee ker, spaghetti ker, soto ker kan.. ikut la tahap kerajinan gue keh keh..

4 comments:

gee ryder said...

kak, nti sya nk dtg beraya umah akak ble? kekeke

edrina said...

sile gee..jemput..jgn malu2..jgn segan2 yak!

Jazimin said...

Salam...akak balik kelate?bila bertolak dari KL?kalau balik 3pagi sabtu,leh laaa konvoi sama2...ehehehe

edrina said...

Jazimin, amboi awal nyer bertolak? ekeke.. akak balik sabtu tapi lambat2 sikit kot.. :-).. Tak tau la jem ker tak jem..lantak lah haha

Google