I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, September 24, 2009

Eid Fitr 2009 - Part 1

Location : Pasir Mas, Kelate

bersama suami tersayang.. merpati 2 sejoli wekekekee..
bagai pinang dibelah 2 ahaks..

family photo.. tingok jer lah keadaan masing2 hahaha...
adeh.. dah tak leh amik, gambar cantek2 huhu... terima ajer lah seadanya hak hak..

6 comments:

aLiYaHaRiZ said...

suke tengok ed sefamily...anak2 ngan mak pak nye cantik2 and hensem2 belaka..

Ina said...

Dear Intan,

Mula2 Aziz cam serius giler, pas tu ngan dia2 skali gelak...hehehe... Kirim salam kat orang Pasir Mas...

LMj said...

kalerful raya ko...

atehlaila said...

Keh..keh..baju raya ed,K La & rozye sama lah..cantik sangat agaknya sampai semua pilih yg sama...

viruspadu said...

hahaha, masing2 wat hal sendiri kan kak

takpe, apa yang ada je la

gee ryder said...

danisha comeynye pakai kebaya tp isap puting hahah..
pinang belah 4 la kak sbb anak dh 4 kekeke

Google