I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, September 04, 2009

Apa yg saya redeem utk bulan ini..

Memandangkan bulan ni kiter nak raya kan..so saya redeem point am2**y saya ni pun ngan ala2 nak sambut raya la hik hik.. order jus, order kek aa lebih kurang gitu lah.. so bulan ni saya redeem item2 berikut..yeszaa..

1. Double X Vitamin - Ini mmg wajib dapat free 2 kotak.. tak yah tolak point bulanan
2. Am2**y Dish Drop 1L - senang cakap sabun cuci pinggan
3. Am2**y S#8 Premium Laundry Concentrate 3kg - sabun basuh baju la..
4. Am2**y Plastic Squeeze bottle - utk masukkan cairan sabun cuci pinggan yg telah dicairkan

5. Dish Drops Scrub buds stainless steel sponges - utk cuci periuk & pinggan mangkuk la, tahan karat & tak der tajam2 so tidak akan menggoreskan periuk2/kuali kesayangan lah kan..

6. Id*man S*ri D**p frying seasoning Premix - sgt menarik jerk saya rasa..dlm tu ada 3 peket.. utk goreng ayam la ni.. tapi 3 flavour yg berlainan, 1 original flavour x 80g, 1 hot & spicy x 80g, 1 Belacan x 80g.. apa rasa agaknyer ek biler goreng ayam ngan tepung perasa belacan tu? hehe
7. Id*man S*ri Sweet & Sour Premix ada 3 peket jugak (3x80g) - katanya boleh jamu dlm 6-8 org sepeket tu

8. Country Bake Chocolate Walnut Cake - yg ni gambar dia menggiurkan.. so saya order sampai 2 kotak ekekeke.. sebab kat umah tu ada sorang hantu coklat..sapa lagiks..siharis lah..
9. Premium Gold Kiwi Fruit Concentrate - saper dtg beraya umah saya, saya jamu air ni tau.. dibuat kat new zealand ni hiks..

Point selebihnya saya bawak kehadapan..saya nak redeem benda mahal pulak bulan depan.. parfume utk saya lagiks kah? lalalalala

2 comments:

isya said...

seronok la kak, dpt brg free..
kak tempat kerja isya nak merasa dpt brg free time raya je, dpt baju kurung, huhu..

atehlaila said...

patut le makin kaya..asyik dapat barang free....ha..ha..

Google