I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, September 01, 2009

Menu berbuka semalam & hari ini

Nak tunjuk jugak walaupun lauk pauk u olls jauh mengancam jiwa & raga saya keh keh..

Semalam
menu - mee goreng sajork.. hari2 makan nasik tetiba saya teringin makan mee goreng selepas tgk mee goreng Gee ryder yg so yummy tu hik hik..Kalau makan mee/mihun goreng etc, saya wajib ada kicap cili ni.. kicap+cili merah+cilipadi + asam limau/cuka.. baru lah best..ewah..

Menu hari ni pulak...

Ketam goreng berlada.. mmm yummy..
dan sayur bendi ini.. oh ada citer ngeri tau pasal sayur bendi ni masa saya kat matriks uum dulu.. nanti ada masa saya citer hehe..

2 lauk sajork.. ibu berkerjaya macam saya.. mana sempat maa nak masak banyak2 lauk dlm waktu yg terhad.. ewah.. poyo aa mung edrina keh keh

7 comments:

SharHanah said...

adoiiii... mengancam nyer makanan2 ni sume... dah tak tahan dah nie kak Ed

PerantauSepi1306 said...

uishhh bertaburan udang dlm mee ko ed.. sodappnye... bak sket ;p

Alida Ali said...

nampak menarik la mee akak msk...smlm nak bt tak jd so ari ni la msk mee goring....huhu sedap nya ketam...tp ida tak pandai nak mkn hehehe...

DYLA said...

adoih kak, semua nmpak menyelerakan ni. rase nak makan skrg je.. huhu

isya said...

fuh..! mgg mggugat iman la!

gee ryder said...

rupanye pun lbh kurg mee saya gak tu hehe...
a ah saya pun suka perah asam limau..jd sedap kan hehe

azura ahmad samsudin said...

ya ed, masih kau ingat cerita bendi kat kuala nerang tu yek.. aku la nie phobia nak masak bendi cam gitu.. masuk dlm kari or asam tumis ajer lalu.. hehhehhehe

Google