I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, September 14, 2009

baju raya kali ini

saya suka taun ni sebab kali ni baju raya vogue the vass gitu ekekeke.. tudung lak saya beli tudung siti... contoh gambo cam kat bawah ni... tapi ni bukan tudung saya.. contoh saya amik dr blog ini --> http://simplypreetyhijabis.blogspot.com. Hoyyee..hoyyeee..sukak sukak..ye la taun lepas kan saya pakai jubah sajork..very the boring.. so taun ni harus la balas dendam ewah..ekekeke..

Baju pun dah beli..kurung moden..sukak sukak.. kain lembut..kain chiffon ker ek? entahlah..siap ada manik2 tu yg saya suka.. colour kuning muda, bunga colour purple ker magenta ek + daun ijau..soft sgt colour dia.. entah lah.. suka2.. gabungan colour2 dia sweet sgt..

tudung siti saya tu yg luar color kuning lembut, yg inner dia tu color ungu ker magenta gitu la..kasih sedondon ngan baju.. lawa.. i loike..

theme kami tahun ini adalah tema warna2 pelangi keh keh keh.. warna warni gitu kuang kuang kuang

saya & hubby jer sedondon..kuning.. najihah kebaya colour pink, haris baju melayu johor color biru , danisha lak kebaya hijau pucuk daun pisang.. ini lah bahananya biler bawak anak2 gi shopping baju masing2.. semua degil nak warna kegemaran masing2.. so jadiks la tema pelangi.. hak hak.. tak kisah lah janji ai & laling sedondon bak pengantin baru gitu hak hak..

1 comment:

A Mummy Cum Scientist said...

Ed,
Selamat hari raya aidilfitri,
Maaf zahir dan batin.

From
kak hanan

P/S: cun nya baju & tudung raya. tak sabar nak raya semula kat m'sia..

Google