I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, September 14, 2009

Baju raya kami..warna2 pelangi

Baju Danisha....hijau mengancam..ewah..Baju Najihah..pink menawan...
Baju Haris..biru mendamaikan...Baju saya & hubby....kuning manja..ewah ekekekeBaby Qaireen kecit lagi..so saya malas pakaikan dia baju kurung..tak mo dia rimas..so baby qaireen pakai gaun merah polka dot yak ekeke..

lengkap lah tema warna warni pelangi kami tahun ini hak hak..

8 comments:

deOughtred said...

ed, baju raya hubby you macam sama sebijik dgn aku. two-tone green and gold kan?

edrina said...

ha..ah 2-tone.. sama ek? ekekeke..dia beli kat JB tu..

viruspadu said...

siap menawan tertawan2 la kak

pandai akak pilih baju tau

edrina said...

ehehehe.. thanks vp :-)

gee ryder said...

cantiknye kebaya tu..n then saya suka kain baju melayu haris tu..beli siap ke tu?

edrina said...

cantik kan Gee? Harga pun canteeq sgt ekekeke.. baju melayu haris tu beli..semua baju kitaorg beli kat plaza masalam kat shah alam.. malas nak jenjalan banyak2 tempat..gi satu tempat jerk.. jumpa mana yg berkenan tak pikir banyak terus belasah haha

DYLA said...

kak, comey2 nye baju tu. cute sungguh la kak.. mesti vogue de vass akak sefamili.

Mala said...

cantik2 belaka baju raya Ed anak beranak..baju Haris cam baju Haikal cuma lain color sikit. Plg suka baju Ed..color2 kegemaran gituu..melaram la raya nih..

Google