I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Friday, April 17, 2009

Tak sabar

Hari ni saya happy.. malam tadi hubby balik sebab hari ni jumaat hubby meeting kat KL. Pas tu porch pun dah hampir nak siap.. tgh tunggu gate jerk belum siap neh..

Sebenarnya kan saya & hubby sgt excited neh.. sgt tak sabar neh lalalalala.. ada sesuatu... esok saya kasik tau yak! ekekek sajer kasik u olls tensen gak ekekeeke.. mana leh saya sorang jerk tak senang duduk.. u olls pun kena sama tau hahahaha.. jahat tak saya.. pang sekalik kat diri sendirik hiks..

4 comments:

nestumrasberi said...

ada sesuatu??? ape yek...tak sabo nak tunggu n3 esok..

SharHanah said...

yer la... cam suspend jer kan.

Mrs.FHM said...

sajer jers kak ed nih tawww.....

PerantauSepi1306 said...

amboiiiii sokanye dia.. ;D
menda lah yg nak dibuat tu..

Google