I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, April 05, 2009

Danisha yg kuat menyepah..

Adeh..baru tinggal kejep dah jadik gayak gini... tulun..tulun...
lihatlah muka budak notty neh... kena marah pun wat selamber jerk...wat derk jerk.. ish ish..geyam tul ngan dia ni tau..


Dah penat menyepah..dah penat & ngantuk sgt baru titun..

4 comments:

DYLA said...

kak,
masa dia nyepahkan tu mmg la rase nak marah je. tp bila tgk dia tertido kepenatan tu, trus rase sejuk hati.. hehe

edrina said...

betul tu dyla :-)

ina @ nina @ infazety said...

danisha...danisha...
pening paler antie ina nengoknya...

tp kn ed...ina suka tgk muka budak2tido, cute jer...

gee ryder said...

dasyat tul danisha ni..hehe..
pastu sesuka ati je tdo yer hehe..
nsb baik kecik lg kan...tp mmg sayu je tgk kalo masa tdo tu wpun bru jap kena mrh

Google