I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, April 05, 2009

meng'reward'kan diri sendiri

Saya & hubby ada la dapat durian runtuh sikit2.. so hubby kata ini lah masanya utk kita reward diri kita seteleh penat bekerja..Hubby penat ulang-alik KL-JB tiap2 minggu & kejer long-hours.. saya pun sama tau tahun lepas kejer macam apa jerk.. sampai raya pun saya tak cuti.. raya pertama & ketiga saya kejer yak.. pas tu masa saya sarat peknen saya on standby so weekend pun kejer..malam2 pun kejer kadang2 tido cuma 2 jam sajork..itupun selepas subuh..Jadi setelah kita bertungkus lumus bekerja harus lah kita memberi hadiah pada diri sendiri yak.. tuan2 & puan2 ekekek.. supaya kita lebih bersemangat yak wekekekek..

sunglass baru utk saya.. lalalala.. saya pilih Guess ni sebab tantek ngan muka saya ewah..tantekkah? ekekeke.. Hubby lak pilih Ray-ban. Jam baru utk saya & hubby.. saya pilih Guees, Hubby lak pilih Nautica..

tadaaaaaa.....


pandangan sisi..

belakang..

2 bijik jam kesayangan ku..kini...

saya sajerk pilih gayak gini sebab saya belum ada stail ni kan..

Teruja ni nak masuk kejer esok..serba serbi baru..dah macam budak2 nak masuk sekolah pulak ekekee.. yg penting semangat pun baru..lalalalala..senyum sampai ketelinga neh ekekeeke..senyum seindah suria..(sila nyanyi & sambung sendiri..ekeke..) ewah..

3 comments:

nestumrasberi said...

hurm bestnyeeeeeeee....

esok stat keje yak????? semangat baru, baju baru, jam baru...
segala-galanya baru....cewahhhh

ina @ nina @ infazety said...

eeeiiiiii...jelesnya....
bestlah klu ina cm ed ni...

gud luck ed...smlt menempuh alam keje yg baru...

DeLinn said...

perghhh! kelas ok

Google