I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, April 13, 2009

Projek meng'casaimpian'kan rumah - Porch (Day 2,3,4)





5 comments:

MakSu Ina said...

Wahhhhhhhhhh rumah along & akak dah siapppppppppp! ... woweeee... senang la nak cuci depan umah =).. dah ader tiless!

gee ryder said...

makin besarla umah akak..
sonoknye dpt decor umh sndiri

SharHanah said...

Waaa... bestnya nanti bila dah siap. Rumah kak ed ni area mana ekk?

edrina said...

ina - yeay yeay.. hiks.. sgt sesuatu kan ekekeke

Gee - ala Gee pasang tiles kat depan tu jer dulu.. nak masuk 2 keter kat depan umah senang sikit :-)

Sharhanah - area puncak alam.. kat sini jerk mampu beli hiks.. masa tu kami gaji ciput sajork..so kat sini jer la mampu nak beli corner lot ekekeke.. 210K mana nak dapat kat tempat lain kan.. tapi siap lah nun jauh di puncak alam ekekeke

Maksu Ina said...

Tapi tula.. teringat plak cina Ang.. yang buat rumah abah tu.. hmmmmm pekerja nye org endon... bengot2.. rumah.. kalau perhati betol2.. la.. *&I&#I&*&#$...

Google