I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, January 01, 2009

Sandal Baru


Sandal baru hadiah dr mak mentua saya lalalalala

9 comments:

gee ryder said...

baiknye MIL akak siap bg sandal

PuteriSatu said...

bertuahnya ed....teringin gak nak beli sandle....tapi tak beli2 lagi..klu dapat yang comfit...best kot... tapi tengok sandle ed ni cam comfit je...baiknye MIL...

tukang campak said...

waweee...edd, MIL ko bagi charles & keith tu...kellass ko nyah..

atehlaila said...

Bestnya..MIL ko dapat bonus lagi ke?...ataupun dia tak tau ko dapat bonus kott....

He..he..gurau jer..bagus bagus..nanti kalau MIL ko cari anak angkat, rekomen le K La

masviona said...

bestkan bila dpt adiah dr MIL ni kan

DYLA said...

bertuahnya kak, mak mertua siap bg sandal...

wholesale jewelry said...

lol,so nice

重庆游戏中心 said...

I think I need to think in order to fully understand the contents of your description!
Personalized signatures:我爱棋牌

重庆游戏中心 said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!

Google