I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Saturday, January 24, 2009

Wajah Qaireen

Susah tul nak amik gambo qaireen neh berdepan.. dia suka teleng2 kepala laa.. puas betul kan dia paling kan balik huhuhu..jgn besar teleng sudah lah keh keh keh.. K lah u olls.. neh la wajah qaireen.. baby terang gelap terang gelap.. cam danisha jugak .. tapi rambut & hidung macam haris waktu kecik..
Gambar kat bawah neh waktu nak tukar diaper dia.. bontot kotor pun masih lalok jugak kekekeMasa lahir hari tu berat qaireen 3.09kg tapi sebab jaundice ari tu dia kan tak aktif..kurang minum and nak titun sokmo sampai berat dia turun jadiks 2.6kg.. pas tu maser discharge dr spital ari tu berat dia naik sikit jadik 2.8kg.. tapi rasanya la ni dah naik balik sebab qaireen neh sgt lah byk minum.. minum2 pas tu berak.. biasa lah kan tu budak breastfeed mmg kerap minum & berak. Hari ni genap lah usia qaireen 2 minggu.. pusat qaireen tanggal maser usia qaireen 8 hari..so la neh tiap2 hari lepas mandi saya akan tuam pusat qaireen kasik masuk dalam cantik2..

5 comments:

ratna said...

kak..lebatnyer rambut qaireen. meh sini bg sikit kat laila. laila dah botak!!!!!

Mrs.FHM said...

wah lebat la rambut.... jeles sarah tgk..hehehe

DYLA said...

canteknya rambut qaireen ni kak!! panjang sungguh la......

muka lum nmpak lg mcm siapa....

ooo dia suka tdo yer..

gee ryder said...

comelnye dia kak...rmbutnye tu lebat tul...pic bukak mata tu cam dh bsr jer...

PerantauSepi1306 said...

cumelnye qaireen... untung ko ed.. rezeki murah... rahmat allah melimpah.. :D alhamdulillah

Google