I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Saturday, January 24, 2009

Hadiah utk Qaireen

Murah sgt rezeki qaireen.. dapat banyak hadiah.. best2 lak tu.. Semalam hubby balik dr JB..saya excited giler sebab hubby kater ada byk present utk qaireen.. seperti biasa mak dia ni lah yg terlebih excited ngehehehe.. tak sabar nak tunggu hubby sampai.. sib baik semalam tak jem..so hubby sampai awal la jugak dlm kul 10 gitu.. sesampai jerk terus saya tanya hadiah keh keh keh.. so ni la hadiah dr JB.. dr kawan2 & company hubby di JB.. ada satu lagiks tertinggal kat JB hubby lum bawak balik.. huhuhu ni tak sabar nak tunggu next week lak neh..ekekeke..

Tadaa.. fisher-price stride-to-ride walker.. since baby masih kecik lambat lagiks nak jalan kiter kasik danisha main dulu lah :-)Yang neh pulak playskool Gym.. yippie yeay.. suka..suka.. lalalalala..
Dan last sekali set baju baby guess yg so sweet.

Byk lagiks hadiah hamper yg saya tak snappo.. tapi dah bukak..so tak dapek den nak nolong.. Apa2pun tq so much kat semua collegue & member hubby yg bermurah hati kasik hadiah yg tersangat lah bestnyer ni.. taun depan leh bersalin lagiks lah..opps.. kakakaka..gurau sajork tu yerk..u olls.. saya dah tak larat.. saya nak rest dulu.. kekekekeke..oh.. neh lak hamper dr company saya yg ntah apa2.. cam made in china sajork.. bukan la saya nak kutuk u olls atau tak bersyukur tapi saya nak guna brg2 tu pun saya was2..takut.. ye la brg2 made in china ni kan kadang2 guna cat yg beracun la etc.. tak selamat utk baby.. baju pun kain keras sajork.. saya rasa ader antara brg2 tu yg dibeli kat kedai 2 ringgit ekekekeke.. so saya nak bagi cadangan la kan.. lagi elok kalau company saya neh bagi kupon anakku ker atau beli jerk hamper murah2 dr anakku tu kan..(khas ditujukan pd org2 berkenaan kat opis saya tu yg suker sgt baca blog saya ni kan ekekeke)..saya bukan lah tak bersyukur atau mementingkan jenama tapi semua2 neh penting demi keselamatan & kesihatan baby.. saya rase company hamper neh betul2 buat untung lah u olls.. bajet company saya utk newborn RM100... tapi saya rasa kos dia kuarkan may be dlm rm20 atau tak sampai pun..entah lah.. baik lah company saya beli hamper sendiri kat anakku dr menggunakan khidmat company hamper "tut" neh.. ekekeke.. so u olls tgk ajer la gambo neh.. sebab apa saya cakap made in china tau u olls.. sebab botol susu pun jenama cap "kolok" ekekekeke.. serius wa tak tipu..ekekeke

3 comments:

DYLA said...

kak, byknyer hadiah qaireen.. best2 plak tu.. bertuah btul qaireen ni..

A.H.A.D said...

giler best hadiah tu suma...

PerantauSepi1306 said...

wahhhh syioknye qaireen dpt prezen byk nie.. :D

Google