I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, May 29, 2008

Rutin Wajib tiap kali gaji

Huhuhuhu...alangkah indahnya kalau saya ni debt-free...duit2 neh boleh saya simpan/laburkan atau beli macam2 yg saya idamkan kan? Pagi tadi saya dah rayau keliling uptown neh bayar semua hutang2 umah, kereta, loan bank rakyat dan yg sewaktu dengannya...

Memula saya pi bank rakyat (yahoos...beberapa bulan lagiks habis la laon bank rakyat saya..soka2..hiks)..pas tu pi rhb pulak bayar loan apartment saya yg kat bukit tinggi klang...saya sebenarnya nak jual apartment neh..kalau u olls berminat atau kenal sapa2 yg berminat contact lah saya yer...saya serius neh..nak jual umah tu...la ni ada org sewa..apartment tu kat area giant & tesco bukit tinggi klang...apartment saya pulak tingkat satu pas tu parking keter betul2 bawah tu jerk..kalau jenguk ikut tingkap ruangtamu tu terus nampak keter kat bawah...

Kemudian saya menapak pulak ker ambank..bayar ansuran keter & loan umah puncak alam...lega bila semua hutang2 dah settle so baru la leh pikir nak shopping etc kan hiks... Oh ya tinggal yuran smartreader najihah & utilities bill jerk lum settle (bil air, api,streamyx, tepon,maxis 3G)...yg neh leh buat payment online sajork thru maybank2u..senangkan..hiks...

No comments:

Google