I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, May 27, 2008

Najihah's Royal Charity Concert Video Part Uno

video

Najihah tepi sekali sebelah kanan.

5 comments:

viruspadu said...

alahaiiiiiiiii

lemah lembut gemalai betul dia menari

sweet nya

kalau saya ni harus bangga sampai bergenang air mata tgk anak atas pentas huhuhuhuh

edrina said...

tu la vp...tu yg cam frust bila astro tak tunjuk tarian dia sebab tu la harapan dia kan..masuk tv..so cam terkilan yg amat2. Kita sbg ibu neh lagiks la tersentap jiwa bila tgk dia sedih..menangis then cakap..mama kenapa astro tak tunjuk jihah menari? Kenapa dorang jahat mama?..huish sedih tau..dengan akak2 sekali merah2 bijik mata menahan air mata yg dah bergenang..

PerantauSepi1306 said...

ye... vp akak pun pasti kembang kempis hidung yang terhingga kalo tengok anak cenggitu.. tengokla sapa ibunya kan.. hehehehheehe.. seni kah ;p

edrina said...

sid...aku tak reti nari tau...aku keras macam kayu kakakkakaa

.:nayzi.norman:. said...

tapi cousin kamoo ni kaki nariks~ anak iboo la katekan~ takpe2, nnt maklang balik bley nari ngan maklang ye jihah~

Google