I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, December 14, 2009

Penang Day 2 - Ahad 06/12/09 - Shopping@Pdg Besar

Lepas jalan2 mengimbau kenangan di uum yg sungguh nostalgia itu.kitaorg memula ingat nak lunch kat kedai tomyam kat changlun sekali semua tutup.. dorang ni selalu bukak biler dah petang sikit.. so pegi napoh makan mee rebus & cendul pulut Jo. Lama dah tak pekena mee rebus & cendul pulut dia.. saya mana cukup makan mee rebus jerk kan so saya makan nasik sekalik ekekee.. perut apakah itu u ols? huhuhu.. tak per dimaafkan.. makan utk 2 org ni u ols ahaks..Lepas selesai makan etc, berdesup menuju ke padang besar.. sepanjang perjalanan ke pdg besar, perlis ni kitaorg lalu ladang tebu yg paling luas & besar tu u ols.. terasa cam berada di lancaster jerk... tapi lancaster lagiks cantik ngan ladang2 gandum dia tu bak citer smallville gitu ekekeke
Next:
hasil shoppingan

1 comment:

SharHanah® said...

Windu nyer PERLIS... tempat ku menimba ilmu ...

Google