I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, December 20, 2009

Hola!


salam u ols..

Alhamdulillah haris dah semakin sembuh.. bagus dia, tak banyak merengek.. mmg tahan sakit betul la anak teruna saya ni.. suruh minum air kelapa dia minum..suh makan ubat..dia makan.. ckp jgn garu, dia try tahan..gosok2 jerk..tapi ada gak sekali sekala dia garu... tapi paling kagum mmg tak der nak merengek2 ni.. tak macam saya dulu2 huhuhu..

Harap2.. tak berjangkit pada danisha & qaireen lah..

Gambar tak clear sebab amik guna hp jerk.. tak nampak sgt bintik2 tu.. tapi sebenarnya banyak jugak.. yg putih2 tu kesan letak callomine lotion.

1 comment:

SharHanah® said...

Makkk aiii .... teruk gak nie ... tapi, kalau dah kena seteruk nie, nnt tak kan kena dah ...

Google