I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Monday, December 14, 2009

Penang Day 2 - Ahad 06/12/09 - Hasil rampasan

ekekeke.. tak der la shopping apa sangat pun u ols.. just beli satu, dua baju buat belasahan kat umah sajork.. beli sebab harga jauh lebih murah dr rege kat pasar malam puncak alam ekekeke lagipun alang2 dah sampai beli jer laa..

Baju bola utk haris.. danisha cakap ni baju babah sebab babah dia tu peminat no 1 MU, so byk la jersi MU

utk najihah..

utk danisha.. ini budak suka tukar2 baju.. satu hari tak kurang 3 pasang tukar huhu... tu baru siang.. biler malam pun sama, 2,3 kali tukar baju huhu.. tak leh basah or kotor sikit.. dia pi naik atas sendiri..bukak baju sendiri & pakai sendiri..adoiiyai.. hubby panggil dia mak datin sebab asyik nak melawa jerk ekekeke... biler saya naik atas tgk dia tukar baju selamba jer dia cakap ..'dah basah dah baju shisha... shisha tukar bajulah'... padahal dia yg cariks pasal pi main air etc adeh la anak dara ni sorang...mmg betul2 mak datin lah..baju titun utk saya & 2 helai suar belasahan ekekekeokes.. itu jerk yg dibeli wekekeke... kami byk beli buah.. buah limau barli, buah jambu air yg color merah tu, jambu batu yg tak dak bijik, durian, rambutan.

1 comment:

gee ryder said...

jadi model bsr sok danisha ni kak..asikla nk tukar baju hehe..sama cam aqeel gak xble basah sket cuma aqeel xreti lagi nk cari baju n pakai sndiri hehe..

Google