I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, December 01, 2009

Hadiah utk anak2

Saya dah hubby mmg nak belikan najihah hadiah sempena result dia yg ok dlm periksa baru2 ni (result sek kebangsaan & sek kafa). So ari tu saya & hubby pegi berdua ker Toys R Us lepas balik kejer hari khamis ari tu.. kebetulan ada sale utk star member kan.. so terjahlah terus.. tak leh bawak anak2 kang lain yg nak dibeli lain pulak yg dorang mintak.. Harga asal dia rm340+ tapi lepas discount semua dapat la dlm rm275 cam tu.. banyak gak la bezanya..so inilah yg kami beli utk najihah..sebenarnya saya yg excited nak beli ni hahaha.. maklum lah kecit2 dulu mimpi la saya nak dapat ni semua..so sekarang ni impian saya nak happykan anak2... mmg najihah happy giler biler kami bawak balik ni.. :-)ada sinkiada dapur..
ada lemari..
ada microwaveselalunya tugas hubby la pasang apa2 toys yg baru dibeli tapi kali ni memandangkan saya yg terlebih excited..hubby dok gelak jerk tgk saya excited dok pasang walaupun dok terkial2 baca manual hak hak.. tapi sgt puas hati sebab berjaya jugak saya pasang hahahha..
pas tu saya sama2 main ngan najihah hahahhaa.. giler teringin dah tua2 baru dapat hahaha layan...

najihah lah yg tensen sebab semua org minat nak main hahaha.. haris, danisha sampai baby qaireen pun nak join sama hahahhaa..

Hubby geleng kepala tgk kitaorg hahahaha...next hadiah yg saya plan nak beli lepas ini adalah ini...

dan juga ini...
sebenarnya plan asal mmg saya nak beli doll house ni.. tapi boleh malam tu habis stok kat toys'r'us subang parade tu? huhu.. tu yg saya tukar beli kitchen lak tu...

ekekeke ni semua wishlist mama dia masa kecit2 dulu tapi tak pernah dapat wakakaka

6 comments:

just me said...

bertuah punya 'budak intan' hik hik hik

linda said...

bagus la akak... jarang2 dpt parent yang tolerate mcm akak.. i mean biasanya depa sll kata "dulu aku pun tak dpt, mana leh senang2 anak aku dpt..."

contoh ajer :)

isya said...

kak, kalo mcm tu, isya pun teruja nak main! hahahaha

nino mok said...

masa akak baca n3 ni rasa sebak sangat. nak tahu kenapa? bertuahnya anak2 ed dapat mama/babah yang sangat2 prihatin kat anak2.
akak sedih sebak sebab teringatkan baby..baby tak pernah dapat layanan sebegitu rupa dari ayah dia. sob sob sob :(

DYLA said...

uishh kak bestnyer....

sonok la anak2 akak.... nanti leh la dtg umah akak mcm ni bwk inas. hehe

syamariz said...

eiiii akak pun kecik2 dulu tingin sgt dollhouse tu..eh nak beli la utk bby nayra bila dia besa sikit nanti hehe..

Google