I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, July 29, 2008

Trip to US - Part 11 : Gambar2 menarik perhatianku

Gambar2 yg saya rasa agak menarik utk dikongsi bersama..enjoice ya u olls..

neh motor apa org panggil ek..saya panggil motor german ekekekemotor2 kat kawasan parking opis sayasyok tu kalau bawak gerek neh.. leh sandar2 tu kalau penat hiks..sydde..apa laga gerek seh..hiksketer comeicomei kan..Gambar burung ni saya zoom dr dlm keter..amacam mak amik gambo ni nyah? okes ker hikszoom sikit gambo rumput dia..ha..ni pun zoom dr keter neh..ada gaya profesional tak? ekekekelagiks gambar pokok..semua neh amik sambil keter jalan tau...terror tak mak nyah? hikszoom sikit lagiks..Kebanyakan lampu isyarat kat sini tergantung macam neh..tak der tiang ..tiang cuma kat tepi jerk..tiang kebanyakan dr kayu..tak macam kita tiang dr besi.Pili bombadrive-thru ATM
ok..lah u olls..cukup la dulu..banyak2 kan muntah laks u olls nengok hiks..

4 comments:

loan consolidation said...

Oh my.. this is the best blog.


loan consolidation

PerantauSepi1306 said...

wah... sukenye gambo bugs tu.. kalo warna baby blue lagi sgt cumell kan... hehehehe

eh, aku ske la beskal tu.. gerek seehhhh ;p

Ayu said...

ATM pon ade drive thru

marinahunny said...

uwahhh..besh nye nengok pemandangan tu...rasa nk guling2 dlm rumput tu...

Google