I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, July 06, 2008

Kerinduan

Miss them sooooooooo much..
Saya sangat2 rindu pada hubby & anak2.. baru lepas chat ngan hubby dia cakap sedih tgk danisha yg tercari2 mana mama dia.. haris pulak memberontak sikit..may be dia rindu pada saya.. danisha sib baik dah besar & dah paham.. so bila call cakap ngan dia elok ajer dia..

Semalam kat airport danisha & najihah menangis..so saya mana tahan tgk anak2 nangis kan..sebak hati saya neh..so meleleh la jugak air mata..sangat2 syahdu okes.. tak sabar nak habis kan kejer kat sini & balik jumpa anak2.

Gambar2 neh hari ahad minggu lepas sewaktu smartreader kids family day.

Hubby with Danisha

Menunggu teachers sebelum amik ticket masuk & kupon makanan



Najihah & haris

saya belum sempat snap najihah dah berlari dtg nak tgk gambar huhuhu

najihah dengan salah sorang kawan dia yg tgh menunggu kat situ jugak.


Beratur sebelum ramai2 menyanyi sambil menari.
Najihah paling besar & tinggi..najihah neh kalau org tgk mesti ingat dia budak darjah 2 atau 3 :-)

Tgk apa tu..tak sabar2 nak masuk air ehehehe Akhirnya saat yg ditunggu2 tiba..mandi time ehehe

1 comment:

Ayu said...

Salam...
Ed.. sabo Ed.. kalo rindu call dorang selalu eh..
u take care ok.. :)

Google