I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, July 27, 2008

I'm back!!

ehehhee.. finally back in office.. huhuh lama tak update.. lepas balik dr US ari tu..saya tak masuk opis pasal saya ada training kat Oracle Malaysia 4 hari..jumaat lepas baru masuk opis balik..

huhu sangat lah penat wei.. tak der rest langsung.. saya dah lah masih jet lag pas tu terus pi training...tak dak cuti...

ok lah.stori mori later la u olls..tgh banyak kilijer... nanti2 saya update yer..banyak neh nak stori kat u olls.. tungguu.........

4 comments:

marinahunny said...

update las ye..taruk citer yg best2..syiok tgk akak g jenjalan..

Ayu said...

hehehehe selamat kerja semula..

viruspadu said...

sama lak kita, saya pun kursus 4 hari huhuhuhuh

copek2 update yo kak

PerantauSepi1306 said...

nice to have u back here.. misti anak2 semer hepi mama dah balik kan :D

Google