I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, July 13, 2008

Happy 6th Birthday my dear Najihah - 14 July

Happy birthday sayang!! I do love u & miss u sooooo much...muaahssss..XOXOXO...

Sian Najihah, hari ni birthday dia tapi saya tak der la pulak kan..tapi sebelum bertolak ker US ari tu..saya dah siapkan party pack utk kawan2 Najihah kat Smartreader Puncak Alam.. Najihah nak sambut & potong kek ngan kawan2 dia... so saya dah siapkan 60 party packs utk diedarkan hari ni kat smartreader Najihah..Semalam pun hubby dah pegi belikan 2 biji keke utk Najihah potong kat Sekolah nanti.. Kul 10 nanti ayah mentua saya akan tolong hantar semua tu kat sekolah Najihah.. Semoga Najihah happy dapat sambut dengan kawan2 walaupun saya tiada di sisi... Insyaallah hari saya balik nanti (saya sampai sabtu pagi)..malam tu nak buat bbq ngan family celebrate birthday Jihah..Auntie Yasmin pulak nak buat kan kek bell yg pakai gaun tu utk Najihah..mesti Jihah suka nanti kan.. Oh ya..lagi 4 hari nak balik yahooos... saya bertolak dr sini hari khamis malam tapi saya akan sampai mesia hari sabtu pagi. Saya hilang hari jumaat dlm perjalanan..ehehe ye la US kan lambat sehari dr mesia.. kalau u olls la ni hari isnin pukul 8 pagi..saya kat sini masih hari ahad kul 8 malam :-)

Oh ya tadi pegi King of Prutia Mall ngan Prakash sajork sebab Selvam malas nak ikut..si Selvam tu bukan kaki shopping hiks..va..va..va..mengata org hiks...bukan macam saya nih kalau shopping sampai juling bijik mata..penat pun jadiks tak penat hiks.. Sini saya banyak borong t-shirt Adidas, Nike & OshKosh utk Haris.. Saya nak beli handbag..tapi kat sini semua mahal2..even after sale 40% pun harga masih usd100+..huhuhu.. so cancel.. baik pi carik tempat lain yg mana saya leh dapat hbag guess dgn harga usd20 sajork...Lepas tu balik kat Fort Washington kitaorg singgah Toys'R'us...beli toy utk najihah, haris & danisha..:-)

Aiyark..phone saya sudah kena bar..huahuahua..hampagas..betulla maxis neh..ari tu dah lebih credit limit rm300..so saya dah call suh increase to rm600.. tapi dia kata leh lanjut sampai 3 hari sajork..menyampahnyer la kan..hmm..kena tunggu esok jer la pi opis baru tepon jihah huhuhu..sian jihah..

"Mama doakan Najihah sentiasa dlm peliharaan Illahi, dimurahkan rezeki, sihat tubuh badan, sentiasa membahagiakan mama & babah & berjaya dunia & akhirat...insyaallah".

XOXO,
Mama

8 comments:

ikan said...

eppy birthday Jihah....

jgn sedey Edd...u shopping sakan bawak balik pressie yg Jihah suka...

eh congrats main task dah settle....so now u bole enjoy!!!!!

Ayu Mohamad said...

happy besday Jihah. Auntie doakan semoga Jihah menjadi anak yang solehah dan berjaya di dunia dan akhirat.. aminnnnnnnn

u take care Ed..

Kopi Suam said...

Happy birthday Najihah semoga menjadi anak yang solehah, dimurahkan rezeki oelh ALLAH dan dipanjangkan usia...amin..

Tukang Campak said...

Selamat Hari Lahir untuk Jihah. Semoga Jihah jadik anak yg cemerlang akademik & akhlak. Jgn sedih2 nanti mommy bwk balik hadiah 1 kontena hahaha

Maknya...tak abih nyopping lagi ke, kami dh drooling kat sini nak nengok hasil 'rampasan' ko tuh.

Aku suka shirt & suar Eddie Bauer sungguh comfy.

atehlaila said...

Hepi besday Jihah..

Ed..balik cepat..oracle gua hang...

( bahasa lain...aku jelessss...). Jgn shopping byk sangat, ko tu tak leh byk berat2..

take care

Qaseh Bidadari said...

hepi besday to jihah...semoga membesar jd anak yg baik ye!

PerantauSepi1306 said...

epi besday jihah.. semoga berjaya selalu dalam hidup..

yep... mmg rasa sayu kan bila berjauhan dari anak ni.. neway, dun worry, misti dia suke sbb byk buah tangan dari mummy nye ;D

sakan hang shopping ed.. ;p

Pondok Al Imran said...

Happy Birthday Jihah. Auntie doakan semoga Jihah menjadi anak yg solehah & kebanggaan keluarga. Nanti Mommy bawa balik pressie yg best punya

Google