I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, February 17, 2010

rambut baru haris

Haris ni mmg susah nak potong rambut.. kadang2 lepas saya potong, nangis2 dia suruh panjangkan balik hahaha... esp biler kena sakat macam cina botol ngan atuk dia hehe..

ari tu kebetulan hubby nak potong rambut kat kedai mamak kat puncak alam, saya tanya la dia.. haris nak tak potong rambut? Tetiba dia sengih2 angguk.. so saya cakap..try la potong rambut haris sekali hehe..
rambut sebelum..Babah & haris..proses pemotongan... saya tunjuk gambo jerk, sebab hubby tak mau gonjengkan semua rambut haris sebab sayang katanya rambut haris yg lurus & lembut tu.. rambut haris ni kalau tak sikat lepas mandi pun..terletak elok balik macam bersikat jerk.okes dah siap..ni bahagian belakang..dr tepi
dr depan... hubby kata letak misai secoet jadiks hitler hahahaha..yg penting haris suka.. rasanya lepas ni dah tak der masalah nak potong rambut haris.. ni first time haris gunting kat kedai..selalunya saya la yg dok potong kat umah hahaha.. biler tanya 'haris suka ker?' Dia jawab..'ha..ah..best.. ada gunting, ada mesin, ada pisau' hahahaa... pas tu tak habis2 dia dok pegang belakang rambut dia tu.. syok agaknya rasa.. so utk haris2 kena RM5 sajork...

1 comment:

gee ryder said...

alala bulatnye rambut haris...rambut aqeel bsr sok, gini la gamakye hahaha

Google