I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, February 11, 2010

Bucuk2 manja babah

gambar adalah mengikut turutan kejadian..

hubby layan danisha & qaireen...sementara saya layan najihah & haris buat h/work.. masa ni tv semua kena tutup..tu yg danisha mati kutu hahahaperasan tak rotan kat tgn hubby tu..hahaha tu supaya danisha tak pi kacau kakak & abg dia kat mejadah lapar.. kita minum dulu..

4 comments:

nino said...

sian danisha. memang betol2 nampak mati kutu.

edrina said...

hahaha mmg pun kak dia mati kutu.. kalau ngan babah dia, nak jugak dia dengar cakap & dok diam, kalau ngan ed..dia buat dono jerk hahah.. so kali ni hubby kata biar dia jaga yg kecit2 neh sementara ed pulak ajar yg dah besar2 tu :-)

aLiYaHaRiZ said...

comey lah anak2 kak ed tido kat ayah dia...suke wany tengok. yg kelakar danisha dah lah..mati kutu. hahahaha...

edrina said...

mmg kelakar & kesian pun ada tgk dia hahaha

Google