I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, February 04, 2010

Oh itu saya tidak jealous lalalala

argh sukak2...

tadi akhirnya dapat tau jugak kemana company trip kami kali ni.. saya mmg la tak excited sgt sebab macamana pun saya mmg tak leh nak join sebab saya dah sarat sgt dah time tu.. trip tu dlm bulan April.. so mmg dah dekat sgt ngan due date .. mana la boleh naik flight semua kan...

memula ura2 cakap pegi Perth... pergh.. oh sgt jealous saya tau... tapi apakan daya sob sob..

tapi kan semalam saya happy sebab apa tau.. dorang bukan pegi perth... tapi pegi bali sajork keh keh.. ai sukak.. oh itu ai tidak jealous.. lebih baik la saya dapat duit dr pada pegi bali hak hak.. leh gak wat shopping2 beli brg2 baby hik hik..

Sapa2 yg tak leh join company akan bayar... last time trip pegi dubai, saper2 yg tak dapat pegi company bayar rm1500. Sebab satu kepala selalunya company allocate dlm RM3K.

Hmm bali.. saya rasa saya tak teringin pun pegi sana hak..hak.. takut ada la nak pi situ... bayangkan lebih kurang 400+ staff am2**ay akan berada kat pulau bali time tu.. sesak la bali gamaknya ha ha...

oh sukak sukak..keh keh..

1 comment:

aLiYaHaRiZ said...

hehehe...rezeki anak Ed lah ye..dpt duit lagi...Alhamdulillahhh

Google