I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, January 21, 2010

saya - peknen 6 bulan


masih boleh pakai jeans sebab semua jeans saya bawah pusat maa... keh keh.. aww..nampak tak jam baru tu? hik hik.. rasa penuh berkeyakinan jerk pakai jam baru ni.. berat.. hubby kata tak per beli ni utk reward diri sendiri lepas kejer sungguh2... dah penat pakai jam yg feminin sekali sekala nak jugak jam yg ganas gayak gini... penuh attitude..ewah..poyo ah mung edrina..kih kih..

sayang oo jam ni jam paling mahal yg seumur hidup saya uhuks...

5 comments:

gee ryder said...

laa dh 6 bln ke kak? kejap nye...nmppk bsr dh perut tu..

takpe jam bsr kasik gempak sket hehe

nino said...

chumelnya ed
nampak segar
nampak berseri2

Ina said...

Dear Intan,

Sama la Intan ngan Pak Ngah Faisal, isteri dia pun akan bersalin bulan Mei ni, insyaallah. Anak ke 4 :)

DYLA said...

akak lawanya walaupun pregnant!

Mrs.FHM said...

kak ed comel jer walopon dah 6 bulan...

Google