I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, January 20, 2010

pregnancy kali ini

+ tak der morning sickness langsung, cuma saya sgt2 mengantuk waktu awal peknen dulu.. bygkan tgh taip something kat lappy waktu kejer pun mata leh terkelip2 berjuta kali sesaat sebab terlalu nagntuk sedar2 dah tersengguk keh keh..

+ air kegemaran adalah air suam kosong, satu hari kalau kat opis ni saya rasa kalau diukur kadar tu dgn botol, berbotol2 saya minum.. tapi saya minum dlm cawan amway la keh keh.. kejap2 gi pantry amik air dr e-spring campur ngan air panas..

+ Tak der langsung rasa malas nak bekerja ker apa, tapi semangat rajin bekerja yg dok berkobar2 dlm diri.. macam ada satu pemangkin gitu, motivasi diri bekerja sgt tinggi.. may be sebab faktor bos & colleague yg best kot. Moga2 baby ni nanti rajin la hak hak..

+ Kadang2 macam tak sedar diri ai ni tgh peknen, perut tgh memboyot... sedar2 dah 6 bulan.. kejap jerk.. pejam celik pejam celik tup2 awal bulan 5 dah nak bersalin :-).

+ Rasa tubuh badan sihat, maksud saya tak der sakit2 badan & sebagainya.. mohon pd Allah agar keadaan ini berkekalan hingga saya selamat melahirkan.+ pregnancy kali ni terasa amat mudah..alhamdulillah & insyaallah semoga berkekalan.

2 comments:

nestumrasberi said...

akak doakan ed dan baby sihat walafiat.

aLiYaHaRiZ said...

alhamdulillahh...wany tumpang gembira bila baca citer kak ed ni..boleh jadi 1 motivasi buat diri wany.

Happy selalu...

Google