I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Sunday, January 24, 2010

Danisha yg cheeky tapi manja


Danisha ni mmg cheeky, tapi suara & perlakuan dia mmg manja.. selalu lah kalau saya pi mana2 mesti org akan geram kat dia.. ari sabtu ari tu masa gi clinic checkup saya bawak dia & baby qaireen jerk.. bawak baby qaireen sebab qaireen nak cucuk 1 tahun, danisha lak terpaksa bawak sebab dia awal pagi lagiks dah bangun nak ngikut..Ada sorang auntie ni tgh tunggu nak bawak anak & cucu dia balik lepas bersalin punya la dia suka ngan danisha.. danisha ni pulak mmg type manja & mudah mesra.. biler auntie tu panggil dia terus jerk dia pegi.. auntie tu apa lagik.. dicium2 , peluk2 nya danisha hahaha.. bahaya sungguh anak ku ini.. tapi mmg la gelagat dia tu buat org geram tgk dia :-)

1 comment:

nino said...

akak yang nengok dalam gambar
pun boleh geram inikan dilihat
secara live
memang cumel sesangat danisha ni

baby qaireen yang montok..ish geram

haris si hensem boi...mantain je dari dulu sampai sekarang

Google