I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, August 12, 2010

New look

Kejadian berlaku sabtu lepas.. tgk rambut qaireen dah nak tutup mata..pas tu tgk danisha pun sama , haris pun macam tu.. so terus ajak dorang gi kuar belakang umah.. amik kerusi kecit, gunting & sikat..

mula2 gunting rambut depan qaireen kasik nampak mata... lepas tu ingat danisha pun nak potong depan jugak..sekali terfikir apa kata gunting pendek rambut danisha neh sebab rambut dia dah panjang sangat..dah sampai bontot.. tanpa pikir panjang..terus zap..sap sap suwei.. selesai... pendek sudah rambut danisha.. tapi rambut depan macam kena gigit tikus sebab danisha dok tak diam.. malas dah saya nak betulkan hahaha...

oh rambut danisha masa last sebelum potong tu lupa nak amik gambo lah... tapi mmg dah panjang sgt..

Ini gambar lama masa awal bulan 6 ari tu..

Dan ini dia rambut baru danisha..tantek tak?


1 comment:

gee ryder said...

nampak lg cute danisha bila rambut pendek camtu

Google