I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Tuesday, August 17, 2010

baju kurung

Dah lama tak pakai baju kurung dtg opis.. so kali ni kitaorg pakat pakai baju kurung sempena bulan ramadhan neh.. mood raya maaa..uish awal bebenor mood raya kami neh..ahahaha..layanz.. akhirnya keluar jugak baju2 kurung tu dr lemari hahaha..

Semalam saya pakai hitam putih...
Jam pun harus lah itam..kali ni pakai jam fcuk pulok..
Kasut pun hitam..barulah semua sedondon
tantek tak kasut baru ai neh?
Mmg sedap lah pakai kasut primavera neh..walaupun tinggi tapi rasa stable..
semalam tetiba rasa nak pakai rantai tangan berlian hadiah perkahwinan dr arwah nenda saya yg tercinta... saya suka citarasa nenek saya neh..pandai dia pilih utk saya..design yg simple tak der bunga2..sangat menepati citarasa saya... nenek saya beli kat penang.. nenek saya kata, kalau emas elok beli kat kelantan tapi kalau berlian elok beli kat Penang..sebab musabab saya rasa sebab berlian kat Penang cantik ker atau org2 kat Penang pandai design ker ntah lah... hahaha.. itu kata nenek saya laa.. bagi saya apa yg cantik tu tetap cantik la kan tak kira kat mana dia buat.
cincin berlian mas putih yg saya biasa pakai..hadiah dr hubby
Hari ni pulak saya pakai purple... tudung delisha lagiks..oh ya saya beli tudung2 neh kat magicshawlz..saya suka beli online kat dia sebab tudung2 yg dia pilih semua santek2.. saya tak pakai anak pung sebab anak tudung yg sesuai belum basuh ekeke... saya basuh tgn so saya pesan jgn masuk machine nanti saya basuh sendiri. Tudung delisha ni sgt senang nak pakai..mmg best.. then terletak elok jerk..sebab tak licin.
Sebab baju purple so harus lah pakai warna yg hampir2 sedondon..memandangkan tak dak kasut & jam purple makanya kita pakai kasut & jam cekelat ekekekeke.. jam esprit...hadiah bday taun 2007 from hubby.
kasut bonia cokelat...beli masa sales..dapat murah gilos..tak silap dlm rm50+ ker rm60 entah

sekian sajerk laporan kali ini ekekeke..

3 comments:

marinahunny said...

ada report jugak ek..hahaha

isya said...

semuanya cantik! ;)

Tieha Zuan said...

cantiknye kasut akak...

ni tak sabar nk shopping raya nih..

Google