I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Saturday, June 12, 2010

Saya sudah jumpa kedai branded outlet yg best yeehaa

Jumaat malam sabtu ari tu, kami (saya, hubby & parents in law) bawak parents saya gi makan kat restoran famous thai plaza masalam sebab esoknya dorang nak balik kelantan dah..

Memula plan nak bawak makan pizza sebab papa saya request nak makan piza, sekali masuk jerk pizza hut tu sekali tgk banyak giler meja yg tak berkemas, cawan yg tak berbasuh bersusun atas counter, staff 2 org kat depan & 2 org lagi kat dapur..mmg nampak sgt tak cukup kaki tangan..dah lah org ramai..confirm lambat so kitaorg akhirnya decide gi makan kat famous thai kat tingkat atas.

Sekali masa lalu on the way nak gi famous thai tu saya ternampak satu branded outlet baru bukak terus saya terjah belek2 harga kat baju situ walaweh..best nya.. ada baby gap, carters, baby guess vavavavava ai suka...harga lak murah2 jerk..29.90, 39.90.. argh sukanya.. hubby cakap.. lepas ni boleh shopping baju anak2 sini sebab semua lawa2..ai like..

Malam tu mil saya belanja sepasang baju sorang utk najihah, haris & danisha..mekasih mak :-)

Branded outlet tu kalau u ols nak tau dalam plaza masalam..dekat2 famous thai & bersebelahan dengan nyonya kitchen. Dia baru seminggu bukak.. jgn lepas ni dia naikkan harga dah lah :-)
saya suka sebab t-shirt2 lengan panjang size najihah pun byk yg cantik2. Size najihah ni susah nak cariks sebab dia tinggi.. najihah pakai size budak darjah 4/5. Jom layan model2 cilik ini menggayakan baju baru masing2 ekeke

Baju najihah ni santek..color purple saya suka :-)


Baju oshkosh haris pilih sendiri

saya suka color baju danisha neh.. pink terang...

No comments:

Google