I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Wednesday, June 23, 2010

Kalau ada rezeki takkan kemana tapi kalau bukan rezekinya tak siapa dapat menolak ketentuan

3 comments:

gee ryder said...

ada hikmahnye kak.
mungin ada umh yg lg best nt, mne tau kan

syamariz said...

salam ed, lama tak tanya kbr..eh macam familiar aje showhse ni, kat bkt jelutong eh..akak kan kat politeknik tu jer so dekat bebenor..takpe akak pun ada pengalaman camni dgn umah bkt subang dulu..takde rezeki..ed tanak try umah kat denai alam pasni? situ pun ok

edrina said...

Gee - tu la pasti ada hikmahnya. Perancangan Allah tu adalah yg terbaikkan.

Kak Syamariz - bukan kat jelutong tapi kat dlm shah alam. Betul2 dlm shah alam tu yg ed suka

Google