I love to blog/talk about my family. These sincere sharings are to tell you that family bonding is on top of my life agenda and i believe that each one of us have a uniqueness that others can leverage on. Being very family-oriented, I hope all my entries can contribute by 'prosperizing' other family. This world needs great family towards building great ummah :)

Doa utk Semua
Ya Allah cukupkan rizki padaku, berkahilah rezeki itu dan gantikan semua yg hilang dengan yang lebih baik lagi. Ya Allah sukakan diriku pd IMAN dan hiasi hatiku dengan IMAN itu. Ya Allah sembuhkan bila ada teman-teman yg sakit, lunasi bagi yang berhutang, mudahkan jodoh yg soleh/solehah bagi yg belum, mudahkan pekerjaan bila yang belum mendapatkannya.. ameen

Followers

Thursday, June 10, 2010

Sakit mata


Huhu tuan empunya blog ini sedang menderita sakit mata..

sejak malam tadi saya rasa pedih nak pejam mata waktu tido tu.. bangun2 pagi jerk tgk mata dah merah & berair. Terus hubby ajak gi klinik...

Doc cakap sakit ni boleh jangkit pada baby so dia nasihatkan saya pakai spek & basuh tangan selalu.. harap2 jangan lah jangkit pada sesiapa..sebab rasa pedih sangat mata.. ini pun saya dah makan ponstan utk tahan sakit...

Mata sebelah kiri saya tu bengkak nampak tak? Mata dah kurang merah lepas titik ubat mata tapi masih pedih & berair.

So hari ini saya sgt vogue didlm rumah yak ekekeke..

No comments:

Google